Help mijn Heit & Mama aan extra centjes - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Eddy & Miranda Swart - WaarBenJij.nu Help mijn Heit & Mama aan extra centjes - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Eddy & Miranda Swart - WaarBenJij.nu

Help mijn Heit & Mama aan extra centjes

Door: Maira

Blijf op de hoogte en volg Eddy & Miranda

01 September 2008 | Honduras, Tegucigalpa

Dag iedereen in Nederland,
Hier een klein berichtje van mij. Op de site wereldwijzer is een beste reisblog verkiezing waar wij ook aan meedoen.
Klik op deze link http://www.wereldwijzer.nl/local_links.php?catid=188&linkid=1615 en geef ons een beoordeling, maak je zelf ook nog kans op de DVD Earth!
Liefs Maira, en mijn Heit & Mama

• 01 September 2008 - 18:01

Marije:

Hee Miranda en Eddy!

Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Geniet ervan daar aan de andere kant;-)

Dikke TUUUUUT

• 01 September 2008 - 18:38

Cor Pot -Heerenveen:

Hallo Miranda en Eddy.
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.Op de foto is duidelijk te zien dat jullie de ouders zijn.
    Voor later een 'wandelaartje' er bij.
    Groeten en nog heel veel plezier.
    Cor en Ali

• 02 September 2008 - 08:25

Mirjam:

Hallo lieve Maira,

Gaat het nog steeds goed met je? En met mama en papa ook?
    Al mama's collega's zijn nu opgeroepen om op jullie te stemmen, want wij gunnen jullie die mooie reischeque natuurlijk van harte! Alleen hopen we natuurlijk dat jullie met het winnen ervan niet nog langer wegblijven ;) Want we hebben veel zin om jullie weer te zien!:))

groetjes,
    Mirjam

• 02 September 2008 - 12:23

Wendy:

mag ik effe zeggen dat je een geweldig mooi meisje bent Maira?

• 02 September 2008 - 14:23

Hait En Mem :

Wot een skeetsje ,prachtig mooi stjits ze op de foto.Geweldig mooi grutte kiekers .Jimme binne er o sa trots op ,maar wij jirre in Makkum ek jer??No wij sille op jimme stemme jer ,mar ik wit net precies hoe dot mat .Wij hawwe it ol efkes besjoen fan hoe en wot .Maar kenne er net sa folle wies ut wurre .,fan hoe en wot maar sa dra we der achter binne ,dan stemme wij op jimme jer ?Leafs fan Hait en ut Makkum

• 04 September 2008 - 22:48

Tracy:

Lieve Miranda en Eddy,
    Ben net terug van mijn vakantie en las het leuke bericht van jullie.
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE MAIRA!!!!
    En WELKOM MAIRA!
    Wat een mooie naam!! En wat ziet ze er mooi uit.
    Wat fantastisch is het toch, zo'n klein wezentje, zacht en met een zoetig luchtje. Heerlijk!
    Geniet er maar van. En Miranda, hoe is het met jou zo na je keizersnede. Poe,...wat een gebeurtenis op jullie reis.
    Kan niet wachten om jullie "life" te mogen zien!! (duurt nog zo lang)
    Hele dikke zoenen!!
    XXXXX Tracy

• 05 September 2008 - 16:06

Linda Hartgers + Fam:

Hoi Miranda, Eddy en Maira,

Wat een geweldig nieuws zeg. Wat een mooie meid echt geweldig. Maak jullie mooie reis af en doe het rustig aan. Maira pas goed op op mama en papa.

Groetjes Linda, Jan, Bea en richard

• 09 Oktober 2008 - 08:07

Marike:

Aahh, wat een plaatje is het toch. Hoe gaat het met jullie drieen? Heeft ze jullie reislust of doen jullie het nu lekker rustig aan?
    veel plezier

• 26 Oktober 2008 - 02:13

Andrea Macdonald:

Congratulations! Your little girl looks healthy and beautiful - I hope the two of you are as well! Safe travels!