Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eddy & Miranda Swart - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eddy & Miranda Swart - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Welkom op onze blog!
Wij, Eddy & Miranda, hebben alle schepen verbrand en zijn op het continent Amerika beland. We trekken van Canada naar Panama. Al onze avonturen kunnen jullie hier volgen. Maar wij zijn ook erg benieuwd naar jullie belevenissen en vinden het fijn als je hier een berichtje achterlaat.
Hope to hear from you soon....

Recente Reisverslagen:

24 December 2008

Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar

24 December 2008

8 november - 29 november; Panama en thuiskomst

27 November 2008

17 october - 7 november; Costa Rica

27 Oktober 2008

19 juli - 16 oktober; Honduras en Nicaragua

01 September 2008

Help mijn Heit & Mama aan extra centjes
Eddy & Miranda

Welkom op onze blog! Wij, Eddy & Miranda, hebben alle schepen verbrand en zijn op het continent Amerika beland. We trekken van Canada naar Panama. Al onze avonturen kunnen jullie hier volgen. Maar wij zijn ook erg benieuwd naar jullie belevenissen en vinden het fijn als je hier een berichtje achterlaat. Hope to hear from you soon....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 57758

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2007 - 29 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: